20.01.2020 - 24.01.2020

Integrované bloky - Kačka, Lukáš

V pondělí jsme s dětmi vytvořili třídní kalendář, zaznamenali jsme do něj důležité národní svátky i narozeniny a svátky všech ze třídy, každý den si v něm odškrtáváme políčko, abychom viděli, jak jdou dny, týdny a měsíce za sebou. V úterý nás ve výuce navštívili rodiče budoucích prvňáků, zopakovali jsme si měsíce a přidali k nim dny v týdnu, teď už víme, které dny je víkend a které dny chodíme zpravidla do školy.



Matematika - Kačka, Iva

Tento týden jsme se vrátili k některým dříve poznaným prostředím - krychlové stavby, vláčky a dřívka. I nadále zkoumáme rytmy a jejich zákonitosti a zapisování počtu. Také nás čekala dečková výzva. Začínáme také pracovat s pojmy větší, menší, méně a více.




Projekty - Kačka, Lukáš

V projektech pokračujeme dál v individuálních projektech. Děti vyrábějí budky pro ptáčky, školní schránku důvěry, krokovací pás pro matematiku, nebo píší vlastní knihy. Také proběhla jedna prezentace již hotového krmítka pro ptáčky. Také trénujeme zápis do projektového plánu.



Angličtina - Kačka, Iva

V angličtině jsme si opět procvičili slovní zásobu na téma Body parts, zazpívali jsme si, zahráli si paměťové hry, z tabule se na nás smála postava z knížky, kterou čteme, Kristýnka, které jsme tajně umazávali části těla, a následně jsme hádali, co bylo umazáno.




Art - Lukáš, Kačka

Tento týden jsme se rozdělili do několika skupin, děti měly možnost dodělávat obrázek se 4 ročními obdobími, nebo mohly s barvami tvořit pozadí pro vystřihování písmenek, ze kterých potom poskládáme dny v týdnu, a ostatní mohly pokračovat v otextování písně ,,Čas měsíců mám rád”. Vypadá to, že máme ve třídě budoucí hitmakery, protože se píseň velmi rychle ujala a prozpěvujeme si ji všichni i ve volných chvílích.




Čtenářská dílna - Kačka

Tento týden nás zajímala v knížce postava a prostředí, ve kterém se postavy pohybují. Vzali jsme si na pomoc knížku Kristýnčina postýlka, kterou čteme v rámci prevence o třídnických hodinách. V příběhu jsme našli osm postav a čtyři prostředí, která jsme si v kroužku podrobně popsali.




Den venku - Zuzka, Honza

V pátek jsme společně vyrazili do Národního technického muzea. Cestovali jsme autobusem, metrem, a dokonce i tramvají. Děti už tyto přesuny skvěle zvládají. Mnoho z nich už v muzeu bylo, ale tentokrát jsme zamířili do oddělení Měření času. K vidění tam bylo spousta zajímavého - od úplných počátků měření času pomocí svíček a přesýpacích hodin, přes obrovské hodiny (které právě odbíjely!), ciferníky s římskými číslicemi, hodiny podivných tvarů až po kapesní hodinky a digitálky. Zkoušeli jsme sami odhadovat, jak dlouhá je minuta a co vše stihneme za hodinu.




Škola Můj Projekt – základní škola Praha, s. r. o. 

Chomutovická 1443/4

149 00 Praha 4

+420 608 948 311

skola@smp-jm.cz

Kontakt do družiny: +420 602 255 727

IČ: 24736490

IZO: 181033518

ID datové schránky: z5fud8i

Zásady ochrany osobních údajů

Žádost subjektu údajů

 

KURZY PRO VEŘEJNOST

  • Facebook - White Circle

© 2014–2020